Desenvolupament d'estratègies de Màrqueting Digital alienades amb els objectius de la companyia

Disseny i producció de suports eficaços per a comunicar millor i vendre mésa

Optimització dels processos de captació de clientsa

Estratègia i implementació SEO i SEMa

Produccions audiovisuals corporatives i de producte

Previous
Next

Solucions personalitzades a les teves necessitats de comunicació i venda

Solucions

Oferim solucions de comunicació personalitzades gràcies a la unió d’un pensament analític, estratègic i tècnic amb un pensament creatiu orientat en la resolució de problemes de comunicació complexos.

A través de la consultoria ideem i implementem estratègies de Màrqueting Digital per a petites i mitjanes empreses amb l’objectiu d’enfortir el valor diferencial que ofereixen les seves marques i incrementar les seves vendes.

  1. Situació actual i aspectes clau.
  2. Missió, visió i valors.
  3. Aprenentatges de l’últim any.
  4. Anàlisi de factors externs del mercat.
  5. Visió general del mercat.
  6. Mercats objectiu i audiències actuals.
  7. Punts de control amb el client.
  8. Competència.
  9. Anàlisi de factors interns.
  10. Business model canvas / DAFO.
  11. Objectius a curt, mitjà i llarg termini.
  12. Màrqueting Mix: definició de recursos i pressupost.
  13. Control & avaluació.
  1. Web Corporativa.
  2. E-comerce.
  3. Plataformes de e-formació.
  4. Aplicacions.
  5. Adequació de Xarxes Socials.
  6. Disseny de la imatge corporativa de la marca.
  7. Guionització de vídeos.
  8. Vídeos corporatius.
  9. Vídeos descriptius de productes i serveis.
  10. Vídeos per a campanyes online.
  11. Espots TV.
  12. Gràfiques de campanya.
  13. Falques de ràdio.
  1. Identificació i priorització dels arguments que venguin més.
  2. Disseny i producció de suports eficaços.
  3. Definició de processos de captació efectius.

SEO:

1. SEO Tècnic:

Validació de la programació de la pàgina web perquè compleixi amb els estàndards de SEO tècnic necessaris per a posicionar adequadament la web en Google a llarg termini.

2. SEO Estratègic:

Definició d’objectius.
Definició de la competència i anàlisi.
Definició de les paraules clau de la companyia per a incloure tant en el contingut de la web com en les publicacions que es realitzin en xarxes socials i en el blog.
Integració de les paraules clau en el contingut web existent.


SEM:

1. Ideació i configuració de campanyes:

1. Valoració i anàlisi de les paraules clau ja utilitzades.
2. Recomanació d’ajustos en les paraules clau a utilitzar.
3. Anàlisi per a recomanar la inversió pressupostària de la campanya.
4. Valoració dels textos d’anuncis i recomanacions.
5. Configuració de la campanya perquè compleixi les exigències mínimes que garanteixin un bon posicionament de la campanya com a punt de partida.

2. Seguiment i optimització:

1. Seguiment periòdic.
2. Identificació d’oportunitats de millora.
3. Reconfiguració en funció d’evolució i resultats.
4. Resolució d’incidències.
5. Elaboració d’informes per al client.

 
  1. Vídeos corporatius.
  2. Vídeos descriptius de productes i serveis.
  3. Vídeos per a campanyes online.
  4. Espots TV.
  5. Microdocumentales.

Necessites més informació?

Quedem i t’ho expliquem. Jo poso el cafè, tu poses l’hora.