Aconsegueix el teu Kit Digital amb nosaltres i t'ajudem a Digitalitzar-te amb els millors agents Digitalitzadors

Estratégia e implementación de Marketing Digital

Estratégia e implementación Growth Hacking

Estratègia i implementació SEO i SEM

Social Media Màrqueting

Disseny i producció de suports eficaços per a comunicar millor i vendre mésa

Produccions audiovisuals corporatives i de producte

Optimització dels processos de captació de clients

Previous
Next

Solucions personalitzades a les teves necessitats de comunicació i venda

Solucions

Amb més de 15 anys d’experiència en el sector de la publicitat i la comunicació oferim solucions de Màrqueting Digital personalitzades. A través de la consultoria ideem i implementem estratègies per a petites i mitjanes empreses amb l’objectiu d’enfortir el valor diferencial que ofereixen les seves marques i incrementar les vendes dels seus productes i serveis.

Per a construir juntament amb el client la millor solució possible muntem equips a mida que consten d’un consultor sènior Project Manager del projecte més consultors i partners especialitzats en les àrees clau que el projecte requereixi.

Els serveis que oferim són els següents:

Serveis

T’ajudem a aconseguir el Kit Digital que ofereix l’estat i a digitalitzar-te a través d’agents digitalitzadors solvents i de confiança.

Kit Digital: què és i a qui va dirigit:

El Kit Digital és una iniciativa del Govern d’Espanya, que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles en el mercat per a aconseguir un avanç significatiu en el nivell de maduresa digital.

 

 

A qui va dirigit?

Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms, que pertanyin a qualsevol sector o tipologia de negoci i que tinguin dos anys d’antiguitat.

Què ofereix?

Subvenció a fons perdut d’entre 2.000€ i 12.000€ segons la teva tipologia d’empresa i la solució que necessitis.

Condicions per a sol·licitar el Kit Digital:

  • Ser una petita empresa, una microempresa o un autònom.
  • No tenir consideració d’empresa en crisi.
  • Estar al corrent de pagaments de les obligacions tributàries i enfront de la Seguretat Social.
  • No incórrer en cap de les prohibicions previstes per la Llei General de Subvencions.
  • Estar inscrit en el Cens d’empresaris, professionals i retenidors de l’Agència Estatal d’Administració Tributària o en el cens equivalent de l’Administració Tributària Foral.
  • No estar subjecte a una ordre de recuperació pendent després d’una decisió prèvia de la Comissió Europea.
  • No superar el límit d’ajudes mínimes de (200.000€).
  • Disposar de l’avaluació del Nivell de Maduresa Digital d’acord amb el test de diagnòstic en la plataforma Accelera pime.

Vols aconseguir el teu Kit Digital? Nosaltres t’ajudem posa’t en contacte a través de marketing@tressoldigital.es o telefona’ns al +34 619885599

  1. Situació actual i aspectes clau.
  2. Missió, visió i valors.
  3. Aprenentatges de l’últim any.
  4. Anàlisi de factors externs del mercat.
  5. Visió general del mercat.
  6. Mercats objectiu i audiències actuals.
  7. Punts de control amb el client.
  8. Competència.
  9. Anàlisi de factors interns.
  10. Business model canvas / DAFO.
  11. Objectius a curt, mitjà i llarg termini.
  12. Màrqueting Mix: definició de recursos i pressupost.
  13. Control & avaluació.

Estratègia Growth Hacking

  1. Tenir un bon producte o/i servei demandat.
  2. Definir el teu buyer persona.
  3. Definir el que vols mesurar i amb quines eines.
  4. Definició d’objectius.
  5. Implementar el mètode Growth Hacking:
    1. Idear.
    2. Classificar.
    3. Testar.
    4. Analitzar.
    5. Optimitzar.

SEO:

  1. SEO On Page:

Validació que tots els aspectes interns de la pàgina web estan ben configurats:

  • Anàlisi de la pàgina web.
  • Creació i actualització de metatags.
  • Creació i actualització de site maps.
  • Robots files.
  • Instal·lació de GA.
  • Etiquetes Alt i titles en les imatges.
  • Optimització de la velocitat de la web.
  • Optimització de les etiquetes dels títols.
  • Recerca i anàlisi de paraules clau.
  • Optimització de links interns.
  • Estructura d’URL SEO friendly.
  • Optimització de contingut.
  • Estructuració de dades.
  • Compatibilitat amb dispositius mòbils.
  • Protocols de seguretat.
  1. SEO Of Page:
  • Definició d’objectius.
  • Definició de la competència i anàlisi.
  • Definició de les paraules clau de la companyia per a incloure tant en el contingut de la web com en les publicacions que es realitzin en xarxes socials i en el blog.
  • Alta en directoris.
  • Estratègia de construcció de links.
  • Redacció de contingut de qualitat per professionals qualificats.
  • Ideació i desenvolupament d’un pla de publicacions.

SEM:

  1. Definició de l’estratègia:
  2. Definició dels objectius.
  3. Aprenentatges d’altres campanyes.
  4. Anàlisi de la competència.
  5. Valoració i selecció de suports.
  6. Pla d’acció i inversió.

 

  1. Ideació i configuració de campanyes:
  2. Valoració i anàlisi de les paraules clau ja utilitzades.
  3. Recomanació d’ajustaments en les paraules clau a utilitzar.
  4. Valoració dels textos d’anuncis i recomanacions.
  5. Disseny de creativitats.
  6. Configuració de la campanya perquè compleixi les exigències mínimes que garanteixin un bon posicionament de la campanya com a punt de partida.

 

  1. Seguiment i optimització:
  2. Seguiment periòdic.
  3. Identificació d’oportunitats de millora.
  4. Reconfiguració en funció d’evolució i resultats.
  5. Resolució d’incidències.
  6. Elaboració d’informes per al client.

1. Anàlisis.
2. Planificació d’objetius i KPI’S.
3. Posada en marxa i implementació.
4. Medició de resultats.

Desobreix el nostre pla de publicacions per al teu linked-in

  1. Disseny de la imatge corporativa de la marca.
  2. Web Corporativa.
  3. E-comerce.
  4. Aplicacions.
  5. Plataformes de e-formació.
  6. Adequació de la imatge en les Xarxes Socials.
  7. Disseny de campanyes.
  8. Disseny gràfic per a off i on-line.
  9. Guionizació i producció de falques de ràdio.
  10. Retolació, cartelleria i vinilats.
    1. Vídeos corporatius.
    2. Vídeos descriptius de productes i serveis.
    3. Vídeos per a campanyes en on-line.
    4. Espots TV.

    Des de la guionización a la producció final.

  1. Identificació i priorització dels arguments que venguin més.
  2. Disseny i producció de suports eficaços.
  3. Definició de processos de captació efectius.

Necessites més informació?

Quedem i t’ho expliquem. Jo poso el cafè, tu poses l’hora.